Valse Meldpunt Mosquito in de omloop,


De verkoper van de Mosquito te weten de Rhinegroup spreekt ook van een Meldpunt Mosquito. Echter zij zijn niet de echte. Zij verkopen de Mosquito zelve. Het is dan ook niet verstandig je klacht daar te uiten. Wanneer u ons benaderd zorgen wij ervoor dat uw klacht bij verschillende relevante organisaties gemeld wordt. Ook ondernemen wij voor u actie zodat de Mosquito het zwijgen opgelegd kan worden. Wij hebben van een wethouder van de SP te horen gekregen (zijn naam kunt u bij ons opvragen) dat de Mosquito verboden is. En van een PvdA'r ook alleen recht hebben en krijgen zit een verschil tussen. Wij zijn geen dierenactivisten maar wij zijn een meldpunt dat het eerlijke verhaal wil geven. 

Wij hebben dit bericht laten plaatsen na aanleiding van een artikel welke is verschenen op de website van de RhineGroup:


http://www.rhinegroup.nl/mosquito/p/97/Meldpunt-Mosquito


Meldpunt Mosquito

Ondanks de adviezen en zorgvuldige aandacht die wij en onze installateurs bij alle installaties van Mosquito's aanbieden kan het incidenteel voorkomen, dat onbedoeld hinder wordt ervaren door omwonenden of passanten.

De laatste tijd merken wij dat dubieuze stichtingen en meldpunten die beheerd lijken te worden door dierenactivisten die zich met name tegen kattenverjagers afzetten, proberen dergelijke klachten te verzamelen met het doel ze te versterken en voor hun eigen doeleinden in te zetten. Dit zal zelden leiden tot een oplossing waar u iets aan heeft.

Wij adviseren in geval van een klacht over een Mosquito in eerste instantie de beheerder van het systeem (meestal is dit de eigenaar of beheerder van het gebouw waar de Mosquito geplaatst is) aan te spreken en in overleg te gaan. De plaatsing van een Mosquito heeft altijd tot doel vaak ernstige overlast en schade door hangjongeren te beperken. Het zal nooit de bedoeling zijn onbedoelde hinder voor derden te veroorzaken. Er zijn vaak mogelijkheden het systeem zodanig gericht in te stellen, dat de kans op onbedoelde overlast verregaand kan worden vermeden. Soms is vooraf niet te overzien waar een probleem zou kunnen ontstaan en daarom is uw melding belangrijk.

 Als u niet in contact kunt komen met de beheerder kunt u een opmerking of klacht ook bij ons melden. Wij kunnen dan in ieder geval proberen via de installateur of in rechtstreeks contact met de beheerder een bijdrage aan een oplossing te leveren.

U kunt uw reactie richten aan: pieptonen apenstaartje gmail.com of te bellen met 06 49 13 77 77.

Op serieuze en concrete berichten die betrekking hebben op het product Mosquito, kattenverjagers en andere apparaten zullen wij ten alle tijde reageren.